Sigla On Road Car

Garanție

Garanția STANDARD este aplicabilă exclusiv asupra următoarelor componente:

Garanția SUPLIMENTARĂ și EXTRA este aplicabilă exclusiv asupra următoarelor componente:

Garanția EXTINSĂ este aplicabilă conform condițiilor contractuale ale partenerilor de asigurare, garanție conform contractului.

În caz de revânzare, garanția este transmisibilă fără costuri noului proprietar.

Mărcile pentru care se acordă garanție sunt: Alfa Romeo, Audi, BMW, Chevrolet, Chrysler, Citroën, Dacia, Daihatsu, Dodge, Fiat, Ford, Honda, Hyundai, Infiniti, Isuzu, Iveco, Jaguar, Jeep, Kia, Lada, Lancia, Land Rover, Lexus, Mazda, Mercedes-Benz, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Porsche, Renault, Seat, Skoda, Smart, SsangYong, Subaru, Suzuki, Toyota, Volvo, Volkswagen.

Nu beneficiază de garanție autovehiculele folosite în următoarele scopuri: taxi și transport de persoane în scop profesional, închiriere cu sau fără șofer, școli de șoferi, servicii de curierat, livrare rapidă și coletărie, pentru transportul de bolnavi. De asemenea nu beneficiază de garanție autovehiculele înmatriculate în altă țară decât România. Nu beneficiază de garanție autovehiculele care au fost modificate sau transformate, inclusiv sub aspectul modificărilor soft, de creștere a puterii etc.

Garanția Standard, Suplimentară, Extra și Extinsă, oferită de ONROADCAR SRL în nume propriu sau în colaborare cu partenerii noștri de service, asigurare și garanție, acoperă integral costurile de manopera aferente garanției la tariful orar și timpii de lucru agreați de către producătorul autovehiculului precum și o cota parte din valoarea pieselor înlocuite, funcție de vechimea / rulajul mașinii. Fiind vorba de mașini rulate, cumpărătorul are obligația de a contribui la costurile pentru piese și materiale. În cadrul garanției, valoarea pieselor înlocuite, originale sau identic originale, va fi decontată conform următoarelor procente, procente care au o corespondență între gradul de uzură normal al pieselor respective și durata normală de utilizare prevăzută de producător în proiectarea ciclurilor de viată ale pieselor.

Astfel, considerând kilometrajul din momentul solicitării garanției:

Garanția Standard, Suplimentara, Extra și Extinsă, se acordă doar dacă în perioada scursă de la momentul achiziției de către client până la solicitarea garanției, autovehiculului i-au fost efectuate toate reviziile prevăzute de producător / importator (uzual 15.000 km dar este obligația clientului de a verifica acest lucru) la reprezentanta / service-ul acreditat de către producătorul / importatorul mașinii. Acest lucru trebuie probat cu documentele aferente: factura si deviz de lucru.

Pentru autovehiculele rulate care, la data producerii daunei, sunt mai vechi de 7 ani, suma maximă decontată este de maximum 8.800 lei pentru fiecare caz de daună.

Garanția presupune remedierea defectului semnalat prin repararea sau înlocuirea pieselor respective, după caz, doar în service-ul partener de garanție din zonă care a fost desemnat în mod expres de către ONROADCAR SRL. Modul de reparare și piesele înlocuite sunt determinate exclusiv de către unitatea service împreună cu ONROADCAR SRL.

Garanția se prelungește automat cu perioada de imobilizare în service, conform documentelor emise de către service-ul partener desemnat de către ONROADCAR SRL.

Cheltuielile ocazionate de prezentarea în service-ul desemnat de către ONROADCAR SRL privesc pe proprietarul mașinii și nu fac obiectul garanției sau al decontării ulterioare. La fel cu ridicarea mașinii din service.

ONROADCAR SRL nu decontează nicio cheltuială (revizii, constatări defecte, reparații, piese etc.) către alte unități service în afara partenerilor de service nominalizați expres la semnalarea defectului, înainte de solicitarea garanției. Pentru a beneficia de condițiile de garanție, clientul este obligat să solicite telefonic la +40 729 800 840 programarea de către ONROADCAR SRL la un service partener înainte de prezentarea la service.

Proprietarul mașinii va suporta toate cheltuielile din service pentru serviciile și intervențiile care nu au legătură cu piesele supuse garanției sau în cazul solicitării fără temei a constatării și intervenției în garanție.

Consumabilele de orice natură (ex.: fluide, plăcuțe frână, pivoți, bucșe, bielete, lămpi, siguranțe etc.) precum și piesele care necesită înlocuire periodică (ex.: discuri de frână, curele de distribuție, curea de accesorii, lanț de distribuție, amortizoare etc.) nu fac obiectul garanției.

Nu face obiectul garanției nicio altă piesă sau componentă în afara celor înscrise conform tipului de garanție oferit cumpărătorului, iar acesta a luat la cunoștință și a acceptat condițiile de garanție menționate în prezentul certificat.

Pentru valabilitatea garanției trebuie îndeplinite cumulativ următoarele condiții:

Valoarea si limitările de timp sau kilometri parcurși pentru cele 4 variante de Garanție sunt următoarele: